"Ya Allah, Jangan Kau Condongkan Kami Kepada Kesesatan Setelah Engkau Memberikan Petunjuk dan Hidayah Mu Kepada Kami"- Al-imran : 8

Pages

Maximakan Pecutan Rally Nisa' GP


Saat ini mungkin sahabat2 Nisa' GP ku masih berada di kampung masing2 termasuklah diri ini. Tapi fikiran ku tetap berlegar2 di setiap checkpoint Rally Nisa' di Gelang Patah. Lancarkah program kami minggu depan? Itulah soalan yang semakin menyasak2 fikiran ini. Pernah dengar tazkirah seorang kakak. "Sesuatu yang bakal berlaku itu hampir dengan sangkaan seseorang itu". So be positive. Insyaallah segalanya lancar setelah kita semua berusaha sehabis baik.

Rally Nisa' GP ini adalah satu konsep dakwah yang kami cuba bawakan buat sekitar masyarakat Gelang patah. Berkonsepkan Konvoi Dakwah dan Islah, Nisa' GP cuba untuk menerobos segenap tempat yang ada untuk memperkenalkan Nisa' seiring bersama objektif yang dibawa.Moga sedikit usaha kami ini memberi seberapa mungkin pendedahan baru buat sasaran kami di sekitar Gelang patah mengenai "Keindahan islam" itu sendiri.

Bertemakan " Kempen Sayangi Diri", kami akan cuba kongsikan bersama kalian, mengenai Sayangi Diri Kita sebagai Muslim, sebagai Muslimah, sebagai Anak dan Remaja Perempuan, sekaligus mungkin sebagai Isteri.

Besar harapan kami untuk bersama kalian pada tarikh 20 - 21 February ini di sekitar Gelang patah dan Checkpoint2 yang bakal kami singgah. Layari blog kami : nisagp.blogspot.com.

'Faiza 'Azamta Fatawakkal 'Alallah"



0 comments:

Post a Comment

"Hidup Ini segalanya Indah, Dengki dan Dendam Kesumat Musnah, Biar Keikhlasan Berbicara di Dada Hati Luas Saujana"